Media-alan uusi suunta

Vuonna 2005 Youtuben julkaisu avasi lukuisia mahdollisuuksia videomuotoiselle ilmaisulle. Youtuben ollessa nousussa muotibloggaajista ja suihkussa laulajista syntyi tähtiä, mutta viihteen lisäksi videot ovat nousseet ilmiömäiseen suosioon myös yritysten keskuudessa, sillä ne mahdollistavat aidon ja autenttisen lähestymisen asiakkaisiin. Ensisijaisesti yritykset ovat hyödyntäneet videoita markkinointi- ja myyntisuppilon ylä- ja keskitason ponnisteluihin kasvattaakseen brändi tunnettuutta sekä liidi generointia.

Myös yritykset, jotka eivät ole investoineet mediasisältöihin tiedostavat niiden potentiaalin ja tärkeyden liiketoiminnassa. Kyse ei niinkään ole mediasisältöjen tuottamisesta, sillä pelkkä esillä oleminen ei palvele sen enempää viestin lähettäjää kuin sen vastaanottajaa; vaan ymmärryksestä mediasisältöjen systemaattisesta hyödyntämisestä liiketoiminnassa.

Jotta mediasisällöt erottuisivat digitaalisen valtavirran seasta ja niiden tuottaminen olisi ketterää, täytyy niiden taustalla olla toimiva, liiketoimintaan perustuva strategia.

AndRa Media auttaa luomaan systemaattisen lähestymistavan median käyttöön liiketoiminnassa. Kokeilemme ja kehitämme jatkuvasti uusia käytäntöjä, jotta toimintamallimme auttaisi yritystänne tuottamaan yhä enemmän tulosta mediasisällöstä.

Mediasisältöjen kasvavan kysynnän myötä, myös diginatiivien tekijöiden määrä on ollut nousussa, joka aiheuttaa yritykselle valinnanvaikeutta sopivaa kumppania etsiessä.

Andra Medialla Uskomme, että jokaisella pitäisi olla mahdollisuus tehdä töitä unelma ammatissa ja sen takia räätälöimme tuotantoryhmän asiakaskohtaisesti. Kollektiivimäinen rakenteemme mahdollistaa asiakkaillemme kumppanuussuhteen, joka koostuu tekijöistä, jotka tekevät töitä missä he ovat parhaimmillaan.

Uskomme, että jokaisella on mahdollisuus tehdä töitä unelma-ammatissaan

Kollektiivimäinen rakenteemme mahdollistaa asiakkaillemme kumppanuussuhteen, joka koostuu tekijöistä, jotka tekevät töitä missä he ovat parhaimmillaan.

Halu kehittyä ja arvoihimme kuuluva “itsensä kehittäminen” on vuosien saatossa kehittänyt taitojamme median eri osa-alueissa ja luonut valmiutta auttaa muita kehittymään.

Tiimi

Patrik

Andsten

Creative Strategist
Takaisin

ANDRA media

Patrik

Andsten

Nuoresta iästä asti, olen aina ollut kiinnostunut urheilusta ja olen aina ollut valmis ottamaan haasteen vastaan. 16-vuotiaana haaveeni ammattiurheilijan-urasta seisahtui vakavan loukkaantumisen vuoksi, jonka jälkeen aloin seuraamaan erilaisia urheilutapahtumia kameran linssin läpi. Taltioidessa hetkiä onnistumisesta, ilosta ja lukuisista tunne vuoristoradoista, ymmärsin kuinka voimakas viestintäväline media on tunteiden välittämiseen. Huolimatta intohimostani luovuuteen päädyin kuitenkin lukion jälkeen opiskelemaan kauppatieteitä median sijaan, sillä koin että pelkkä media koulutus ei antaisi tarpeeksi liiketoiminnallista ymmärrystä auttaakseen muita kehittämään heidän toimintaa. Yliopiston aikana ehdin työskennellä jo lukuisten suomen eturivin yritysten kanssa kuten Danske Bankin, Red Bullin, Suomen Podcastmedian ja monen muun, tuottaen mediasisältöä heidän markkinointiin. Työskennellessä median parissa lukuisten yritysten kanssa, aloin havaita toistuvuutta strategia- ja brändityön puutteellisuudessa, josta lähti ajatus brändistrategian kehittämisestä. Joukkueurheilu opetti minulle, miten jokaisella on oma tehtävä kentällä ja miten näitä noudattamalla päästään haluttuun määränpäähän; tätä kutsutaan pelityyliksi. Opiskeltuani strategian suunnittelua ja kehittämistä yliopiston jälkeen, huomasin paljon yhtäläisyyksiä joukkueurheilun ja liiketoiminnan välillä. Pelityyli on strategia, joka määrittää yritykselle toimenpiteet, joilla yritys pääsee haluttuihin toimenpiteisiin ja brändi on se mitä yrityksestäsi puhutaan kun pelaajat poistuu kentältä. Ehkä ammattiurheilija-ura ei olekaan ohi. Töiden ulkopuolelta löydät minut crossfit -salilta tai viettämässä laatuaikaa ystävieni kanssa.

Casper

Nykopp

2D Creative
Takaisin

ANDRA media

Casper

Nykopp

Olen aina ollut kiinnostunut taiteesta ja harjoitin nuorempana luovuuttani tekemällä paljon graffiti ja street taidetta, joten kun tuli aika alkaa miettiä uramahdollisuuksia, tiesin haluavani jatkaa luovalla polulla. Perheystävämme Ami Hasan suositteli minulle koulua ruotsista nimeltä Hyper Island, joiden opiskelijoita hän kehui maasta taivaaseen. Opintosuunnakseni valitsin "Motion Creative"n, jossa opetetaan kaikkia animaatio tyylejä, sekä kuinka animaatiotuotanto toteutetaan alusta loppuun saakka kattaen kaikki tuotannon eri roolit. Koulusta asti minulla on ollut palava halu päästä kansainvälisen kuplan sisälle ja kehittyä artistina sekä ihmisenä sellaiselle tasolle että minua voidaan pitää esimerkkinä seuraavilla Hyper Island kursseilla. Olen ahkera, täsmällinen ja luova ongelmanratkaisija joka antaa kaiken panoksensa jotta kaikki sujuu alusta loppuun asti sulavasti projektin koosta riippumatta. Se siltä harvoin tuntuu, mutta olen oppinut olevani parhaimmillani kun edessäni on tehtävä joka saa minut epäröimään itseäni, sillä tiedän että tulen kehittymään tämän kautta paljon enemmän kun jos tekisin jotain joka tuntuu selkeältä heti kättelyssä. Minulla on ollut ilo olla mukana monessa eri projektissa erilaisille yrityksille, joista merkittävimmät projektit ovat mm. Facebookille, Adidakselle, Androidille, Snowflakelle sekä kauppakeskus Redille. Lapsesta pitäen olen ollut kilpaurheilija eri lajeissa, joista minulle kehittynyt kilpahenkisyys, kehittymisen tahto sekä suorittamisen ilo jatkuu nyt myös työelämässä. Vapaa ajallani urheilen säännöllisesti salilla, brasiliailaisen jiu jitsu matoilla tai eri mailapelien yhteydessä ystävien kanssa.

Erik

Sissala

3D animator
Takaisin

ANDRA media

Erik

Sissala

Päädyin media-alalle opiskeltuani 4 vuotta Mediatekniikan insinööriksi. Olen aina ollut kiinnostunut teknologiasta sekä visuaalisista asioista ja koulun aikana sainkin innostuksen media-alasta ja erityisesti digitaalisesta tuotannosta ja 3D-sisällöntuottamisesta. Onnistumisen tunteita ja eteenpäin ajavia asioita ovat jatkuva halu kehittyä, uusien asioiden ja tekniikoiden oppiminen ja etenkin oman kehityksen huomaaminen. Suurimmat vahvuuteni ovat ahkeruus, luovuus, monipuolisuus, kyky toimia niin itsenäisesti kuin osana tiimiä. Panostan ja kiinnitän huomiota yksityiskohtiin, jotta lopputulos olisi paras mahdollinen. Suurimmat saavutukseni urani aikana on ollut palvella suuria teollisuusalan pörssiyhtiöitä kuten KONE ja Glaston sekä vakiinnuttaa yhteistyö heidän kanssaan. Olen koko elämäni ajan rakastanut urheilua ja harrastanut eri mailapelejä. Suurin osa vapaa-ajastani kuluukin ystävien kanssa jonkun urheiluharrastuksen parissa. Läheisimpiä lajeja ovat jääkiekko, golf ja tennis.

Ota yhteyttä

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.